Establim objectius de forma conjunta per tal d'alinear les formes i les tècniques d'investigació.
Captació i gestió d'nformación a temps real.
Investigació contínua per caminar al costat dels nostres targets amb l’objectiu de tenir paràmetres de decisió.
· Investigació qualitativa social
· Investigació etnogràfica i antropològica
· Investigació quantitativa
· Segementació
- Anàlisi del Big Data
- Anàlisi de matrius idònees, treball amb algoritmes pròpis (Deep Data)
FORTALESA DE LA INVESTIGACIÓ
Tant el nostre equip com els nostres partners internacionals i locals aporten diferents perspectives que ens permeten entendre processos complexos fusionant sociologia, antropologia, humanitats, ciències polítiques, marketing i comunicació.
OBJECTIU:
Crear preguntes i entendre respostes que ens aportin valor per generar estratègies efectives.
EVOLUCIÓ DEL CONEIXEMENT
Observant processos socials i polítics i corporatius pel que fa a la presa de decisions de la població.
La nostra tasca és gestionar el coneixement per destilant-lo i aconseguir la informació que es necessita per la construció d’estratègies sòlides.
INVESTIGACIÓ: Imatge, posicionament, discurs, processos, crisi, comunicació