ENTENDRE
INVESTIGACIÓ I ANÀLISI DE LES AUDIÈNCIES I L' ENTORN ORGANITZACIONAL I SOCIAL.
DISSENYAR
DISSENY I ACORD ESTRATÈGIC AMB TOTS ELS ACTORS INVOLUCRATS
FER
DESPLEGAMENT TÀCTIC EN TOTS ELS ÀMBITS D'ACCIÓ, COMUNICACIÒ I ALTAVEUS.
NECESSITEM ORGANITZAR LES ACCIONS QUE JA ES FAN I LES QUE ES FARAN, D'ACORD AMB UN DISSENY ESTRATÈGIC
COMUNICAR
EN TOTS ELS CANALS DISPONIBLES, EN ALINEACIÓ AMB ELS EIXOS NARRATIUS QUE ES DERIVEN DE L'ESTRATÈGIA I EN SUPERVISIÓ CONTINUA
CONTROL I MONITOREIG
TOTS ELS ENTENIMENTS, DISSENYS I ACCIONS SEGONS LA PERTINÈNCIA, EFICIÈNCIA I EFICÀCIA.
Establim objectius de forma conjunta per tal d'alinear les formes i les tècniques d'investigació.
Captació i gestió d'nformación a temps real.
Investigació contínua per caminar al costat dels nostres targets amb l’objectiu de tenir paràmetres de decisió.
· Investigació qualitativa social
· Investigació etnogràfica i antropològica
· Investigació quantitativa
· (Segementació)
- Anàlisi del Big Data
- Anàlisi de matrius idònees, treball amb algoritmes pròpis (Deep Data)
ESTRATÈGIA
Liderar el relat , preveure reaccions i estar preparat per les actuacions
L'estrategia
· Defineix reptes i objectius
· Investiga, integra i organitza aprenentatges
· .Segmenta les audiències i defineix objectius per cada una d’elles.
Acompanyem en tot el procés de Campanya analitzant en temps real totes les interaccions dels diferents actors, així com de la opinió pública, mesurant la resposta.
- Claredat de visió
- Socialització, captació i alineació de tots els "stakeholders" i canals.
- Calibració i ajustos periòdics
- Supervisió i control de les accions
- Anàlisi dels KPI's d'impacte
Nou espai creatiu pensat per generar preguntes i respostes.
Per plasmar idees creatives i dissenyar continguts amb tècniques com "PNL" Programació neurolinguïstica i Neuromarketing.
SERVEIS
CONTROL I MONITORING
Online monitoring tools.
Kpi's de les accions de la comunicació
Informes dels "Listenings" de"stakeholders" que intervenen.