METODOLOGIA DEVOTE


ENTENDRE

INVESTIGACIÓ I ANÀLISI DE LES AUDIÈNCIES I L' ENTORN ORGANITZACIONAL I SOCIAL.





DISSENYAR

DISSENY I ACORD ESTRATÈGIC AMB TOTS ELS ACTORS INVOLUCRATS

FER

DESPLEGAMENT TÀCTIC EN TOTS ELS ÀMBITS D'ACCIÓ, COMUNICACIÒ I ALTAVEUS. 

NECESSITEM ORGANITZAR LES ACCIONS QUE JA ES FAN I LES QUE ES FARAN, D'ACORD AMB UN DISSENY ESTRATÈGIC

COMUNICAR

EN TOTS ELS CANALS DISPONIBLES, EN ALINEACIÓ AMB ELS EIXOS NARRATIUS QUE ES DERIVEN DE L'ESTRATÈGIA I EN SUPERVISIÓ CONTINUA

CONTROL I MONITOREIG

TOTS ELS ENTENIMENTS, DISSENYS I ACCIONS SEGONS LA PERTINÈNCIA, EFICIÈNCIA I EFICÀCIA.

INVESTIGACIÓ

Establim objectius de forma conjunta per tal d'alinear les formes i les tècniques d'investigació.

Captació i gestió d'nformación a temps real.

Investigació contínua per caminar al costat dels nostres targets amb l’objectiu de tenir paràmetres de decisió.

· Investigació qualitativa social

· Investigació etnogràfica i antropològica

· Investigació quantitativa

· (Segementació)

- Anàlisi del Big Data

- Anàlisi de matrius idònees, treball amb algoritmes pròpis (Deep Data)


Veure més

ESTRATÈGIA

Liderar el relat , preveure reaccions i estar preparat per les actuacions


L'estrategia

· Defineix reptes i objectius

· Investiga, integra i organitza aprenentatges

· .Segmenta les audiències i defineix objectius per cada una d’elles.


Veure més

ACOMPANYAMENT TÀCTIC

Acompanyem en tot el procés de Campanya analitzant en temps real totes les interaccions dels diferents actors, així com de la opinió pública, mesurant la resposta.

- Claredat de visió

- Socialització, captació i alineació de tots els "stakeholders"  i canals.

- Calibració i ajustos periòdics

- Supervisió i control de les accions

- Anàlisi dels KPI's d'impacte


Veure més

IDEA LAB

Nou espai creatiu pensat per generar preguntes i respostes.

Per plasmar idees creatives i dissenyar continguts amb tècniques com "PNL" Programació neurolinguïstica i Neuromarketing.


Veure més

COMUNICACIÓ

SERVEIS


  • Campanyes  de publicitat offline
  • Campanyes  de publicitat  online
  • RR.PP. Relacions Públiques
  • RSC Responsabilidad Social Corporativa
  • SLO Social License to operate
  • Plans i gestió de crisis,


CONTROL I MONITORING


Online monitoring tools.

Kpi's de les accions de la comunicació

Informes  dels "Listenings" de"stakeholders" que intervenen.


Veure més
Share by: